piątek, 22 czerwca 2012

Warsztaty złotnicze

Zaczęło się od podziwiania bogactwa form i fascynacji wszystkim, co można wyczarować ciągnąc druta. Szturmem mnie wziął i całkowicie opętał srebrny bzik. Poprowadził na nieznane i jak mi się dotychczas zdawało, niedostępne terytorium. 
Nie mam już czasu na zastanawianie. Idąc za ciosem, trafiłam na Warsztaty przedmiotu do Woli koło Mławy, gdzie mistrz kowalstwa metali szlachetnych usiłował nauczyć mnie podstaw metaloplastyki i złotnictwa. Trzeba mu oddać sprawiedliwość - robił to z niewiarygodnym zapałem i werwą. Poprzeczkę stawiał pod nieboskłonem, ale certyfikat zdobyłam!
Zobaczymy czym zaowocują dwa tygodnie czerpania wiedzy od najlepszych...

    









7 komentarzy:

  1. No świetnie! :) Ja już widzę te owoce.. w postaci Twojej ekskluzywnej galerii z biżuterią autorską w jakimś ekskluzywnym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, Katju :) Jestem pełna podziwu! Tym bardziej, że w moim przekonaniu nie jest to prosta sprawa, tylko prawdziwie wyzwanie :)
    PS. Komentarze są troszkę niewidoczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filko, zorganizowałam sobie osobisty K2 i teraz się wdrapuję :)))
      Wszelkie sugestie dotyczące komfortu użytkowania oraz estetyki blogu przyjmuję z wdzięcznością.

      Usuń
  3. Z prawdziwą przyjemnością potwierdzam, że wszystkie przedstawione przez Katarzynę prace są jej autorstwa zarówno jeśli chodzi o design jak i wykonanie! Należy także podkreślić, że Katarzyna uczestnicząc w naszych Warsztatach solidnie na to zapracowała zaczynając praktycznie od "zera"! To spora satysfakcja także dla nas, że możemy obserwować dalsze i konsekwentne działania naszej uczennicy! Pozdrawiamy serdecznie. Art Silver Design- Janusz Gierucki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło Pana gościć, Panie Januszu. Liczę na konstruktywną krytykę moich już zupełnie samodzielnych prac. Pozwoliłam sobie zalinkować Warsztaty Złotnicze w zakładce z ulubionymi stronami. Pozdrawiam serdecznie cały zespól Art Silver Design:)

      Usuń
  4. 51 year old Research Assistant III Deeanne Tomeo, hailing from Listuguj Mi'gmaq First Nation enjoys watching movies like Major League and Geocaching. Took a trip to Pearling and drives a Sierra 3500. zawartosc

    OdpowiedzUsuń